Deutschland über alles

Hallo!

Nu är jag tillbaka från min tysklands-resa :)
Otroligt roligt! Tyvärr kan jag dock inte prata om allt jag gjorde,för då hade det här inlägget blivit alldeles för långt.
Men jag kan nog ge er en liten uppdatering tror jag.

I vilket fall: Jag hade überroligt där,och värdfamiljen jag bodde hos var verkligen trevliga!
Vi gick flera gånger på "Eis-cafe" och käkade oss måttligt mätta på glass.


Mumma!

I helgen skall jag festa med min kära Malin och lite fler folk,så det lär bli kul!
Och nästa helg drar jag till min sötnos för att spendera tid med honom <3
Saknar honom oerhört mycket!

~

Uppdatering överhuvudtaget:
Jag tror inte concerta är min sorts medicin,dem säger att man skall ta den i några månader innan man skall känna att den verkligen är rätt,men nu har det gått sin lilla tid och jag känner ingen förändring. Ibland känns det som att ingenting kan göra mig "frisk". Men då skulle allt vara meningslöst,och de är det verkligen inte. Även om det känns så ibland.
Nästa vecka förväntas jag få papperena av polisen,sen skall jag antagligen kontakta myndigheten och/eller JO.
Hoppas det går vägen.

Jag hatar att vänta

~

Dagens quote: "Weißt du eigentlich wie lieb dich hab?"

Humör just nu: *blank*

pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0