Loke Nyberg-



I måndags såg jag och min kompis Sol Loke Nyberg spela i s:t Lars ruinen,Visby
Jag har aldrig hört honom spela live förut, men helt oerhört bra är han! Rolig också för delen, texterna som han skriver har oftast något roligt/tråkigt med sig på något sätt.
Förvisso spelade inte han mina favoritlåtar, men med tanke på att det är medeltidsveckan just nu så kanske de var det temat han hade tänkt sig.

~

På torsdag drar jag till Norrköping igen,till min sötnos. Jag saknar honom så in i h*lvete!!
Skall spendera ca en vecka för att sedan dra hem igen och börja skolan. Skogsröjet i Rejmyre är den 28:e,så jag hoppas att jag har hunnit fixa både pengar och tillåtelse av mor o far (blir knepigt med tanke på skolan). Men fan,jag måste dit! Raubtier,Crash diet och Bullet skall spela då. Även om Raubtier är den som jag nog mest kommer vara intresserad av. Låten "Dobermann" dom gjort får mig att tänka på min sötnöt :)

~

Förutom detta så spenderade jag förra veckan i sommarskolan, jag fick inte G i matte och blev alltså tvungen att gå där för att fixa ett betyg. Det ordnade sig såklart,men fan vilken ångest jag hade innan! Jag var tvärbestämd på att det inte skulle funka. Men resultat: alla rätt på de två proven jag var tvungen att klara av. Det var inte pjåkigt!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Loke och teckna lite. Har blivit lite nu när jag haft tid till det.

~

Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0