nomnomnom,jullov <3



Gaaah,äntligen jullov :D som jag har längtat!
Fast denna termin har ju gått tämligen fort tycker jag. Senaste veckan gjorde jag mest klart alla arbeten som skulle va inne innan jul, och det lyckades jag bra med!

Halva gymnasiet är avklarat, och det känns som igår när jag var sådär allmänt nervös och hade ont i magen o satt på bussen till min nya skola, ovetande om vad som skulle hända på gymnasiet. Men det blev ju riktigt bra :)
Önskar bara att jag kunde vara lite mer social, men jag har så svårt för det..

Anyway!
Det är jul snart, har köpt in alla julklappar som behövs :)
(och lite julklappar till mig själv...)



Men ärligt talat bryr jag mig inte så mycket om julafton, jag längtar mest till när min älskling kommer hit! <3 saknar honom så inihelv*te!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Han kommer om buss och båt vill det. ;)

Hoppas du fick mycket julklappar. Här hade Örian köpt ett Wii-spel till mig och resten av familjen. Johnny kom på hur man gjorde sina egna gubbar i spelet. Så nu är det bara för dig att fixa din gubbe nästa gång du kommer. ;)

Hoppas du har ett trevligt nyår!

Kramisar

2010-12-25 @ 18:07:15
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0