Snoppgodis och andra saker.. 8)

God jul på er! :)

Julen har varit riktigt mysig tycker jag, det bästa är att det inte har varit så oerhört mycket folk som det brukar vara.
Så det var skönt!

Fick en massa fina julklappar också :D


Snoppgodiset fick jag självklart av min storasyster 8) vem annars?


Och klockan sju på julmorgonen vaknade jag av att mamma hade kommit hem från jobbet.
Vad hade hon med sig då?
Jo, en söt liten kisse vid namn Trixie! Man kan väl säga att hon också var en julklapp till oss :)



~

Min kompis Sol har börjat med "Operation livräddning" på mig, i syfte att öka mitt självförtroende och finna små saker i vardagen som betyder mycket.
Jag skall alltså till att börja med skriva i "Positiva boken" i två veckor, där jag skriver först tre saker jag har gjort bra idag, tre saker jag är glad över idag, dagens betyg, och "Jag, Jessica, är bra för att.." och avslutar meningen.
Än så länge har det varit lite svårt :/ Men det funkar iaf!

~

Förövrigt kommer min älskling om två dagar, jag längtar såååå mycket :)

~

Dagens låt: Horrorpops - Thelma and Louise

~

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Hej

haha vad roligt med snoppgodiset. haha

Fina julklappar du fått! ;) Cool väska. Men lilla kissemissen då? Stackars tor och oden. hihi Nu får dom akta sig.

Idag åkte din gubbe till Norrköping så nu är det bara några dagar kvar så får du se honom.

Vad fiffigt av din vän sol att fixa en sådan där positivbok. Det låter jättesmart tycker jag.

Hoppas du har ett undebart jullov.

Kram svärmor.

2010-12-27 @ 20:13:34
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0