slappaslappaslappa... :3

*lite sprallig och nöjd*
Gjorde psykologi-provet idag,gick asbra!

Det är inte så många dagar kvar till jullovet nu förresten. Den 22:e slutar vi.
Åhåhåhåh,kan knappt vänta :3 men jag har ju massa arbeten o sånt jag skall bli klar med innan,men sånt löser sig alltid. Blir antagligen massa pluggande i helgen.

Men ikväll behöver jag inte tänka på massa plugg!
Nu skall jag bara slappa, sitta vid datorn och dricka te :)

omnomnomnom!

Dagens låt: MustardPlug - Mr Smiley

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Hej gumsan!

Vad tycker du mest om för te? Jag är fanatiker av jordgubbste. Tror det ska finnas smultron också. ;)

Skönt med julov snart. :)

Ha en trevlig dag! Kram

2010-12-15 @ 08:24:06
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com
Postat av: trassel

Hejhej! Allt möjligt :) men jordgubbs te och citron är en av mina favoriter.

Ja,slutar på onsdag :) så skönt!



Kramar på dig <3

2010-12-17 @ 11:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0