En början är alltid en början!

Men hejsan!
Vad kul att du kunde hitta hit :)

detta är jag,lol:

-

Vem är jag och vad skall jag använda den här bloggen till då?
-
Well,jag heter då Jessica,kallas oftast för trassel pga jag har en tendens att trassla till mig.
Är 16 år,singel för tillfället efter några månaders förhållande. Bisexuell kanske borde nämnas.

Går Samhällskunskapsprogrammet på Richard Steffen,dock osäker på om det var rätt val.
Tycker om att teckna och vill framför allt bli tatuerare,men får väl se hur det blir med den saken!

Föräldrarna är skilda,bor växelvis.
Har egen data och internet hos pappa,så blir väl att jag uppdaterar min blogg när jag är hos honom.
Har en enormt stor och mysig familj med både hel och halvsyskon,även "låtsas" syskon.
One big happy family!

Vänner?
Ohja,många och goa är dom!

För tillfället går jag regelbunden tid hos BUP (började på BUP efter att ha varit på psykiatriska kliniken efter ett mental breakdown). Så,ja,det är mer rutin nu,och rutiner är bra,mestadels för att jag är så impulsiv av mig när jag är "manisk" som jag vill kalla det.
Tar mediciner mot min ångest nu,verkar inte funka dock. Skall antagligen höja den något och lägga till någonting annat som jämnar ut mina humörsvängningar jag har.
Kan vara jätteglad ena timmen och skitdeprimerad den andra
(så den här bloggen kommer ju inte alltid vara så glad o positiv)
Min terapeut är säker på att jag antingen är bipolär eller har borderline,men tydligen får dom inte göra en utredning på mig för att jag är "för ung".

-

Vad skall jag använda denna blogg till?
Skriva ju!
Positiva saker,negativa saker,vardagliga saker som händer.
Bara sådana saker jag tycker skall vara med.
För det är ju MIN blogg,alldeles egen.

-

Jamen det där blev väl en bra presentation? :)
Hoppas jag i alla fall!

-

Dagens låt: the Crüxshadows - Winterborn

Humör just nu: Helt okej!


-

Kramar och pussar


Kommentarer
Postat av: Faceless-one

Bra introduktion du :8

2010-02-22 @ 19:56:58
Postat av: Jan Blom

Skitbra! Fortsätt så

2010-02-22 @ 20:10:06
Postat av: Sol Nordkvist

Jättebra skrivet! Denna blogg blir spännande att följa :) <3

2010-02-22 @ 20:15:36
URL: http://babylezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0