They hurt me bad,but I dont mind

upp-ned-upp-ned...UPP! ..neeeed

-

Det är tisdag,klockan är nån minut över sex.
Jag sitter o dricker te och lyssnar på Violent Femmes.
Om en halvtimme skall jag åka med pappa till skolan
(slipper bussen,yay)
men jag hatar tisdagar.
Jag hatar alla dagar för tillfället.
Hatar allting överhuvudtaget för tillfälle faktiskt.

Idag har vi mattedag,plus att det är kulturvecka,så vi i min grupp skall väl fixa lite med vårt projekt.
Klockan ett har jag BUP-tid,med min terapeut och en specialläkare.
Skall snacka medicin.

Jag har knappt sovit någonting,alla tankar har stört mig.
Kaosnatt skulle man kunna kalla det,utan att gå in på detaljer.

Jag vill inte världen idag!
Vill gömma mig i mitt täcke...

-

Dagens låt: Violent Femmes - Kiss off

Humör just nu: Pissigt,men kunde nog ha varit värre...

-

Pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: Lisette Andersson

Inte hatar du lilla Lisette :P

2010-02-23 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0