You are the perfect drug

Helloooo everybody!



-

Ohja,sitter o lyssnar på Nine Inch Nails,har precis gjort klart några skolarbeten.
 Nog för att dom är någon vecka sena,men det har ju inte med saken att göra... Hellre sent än aldrig,som sagt.

En riktig slappardag idag (trots att jag inte ville gå upp imorse...?)
Åkte med min far in till skolan,måste jag påminna om att det tar en timme att åka?
I vilket fall,vi har ju kulturvecka just nu,så jag o min bild-grupp satte upp lite diverse saker,bl.a ett litet hörn med sommargrejer såsom picnic-filt,solkräm,solstol etc.
Självklart längtade man ännu mer till sommaren,som om all snö skulle göra saken bättre!

-

Sen hade jag ju som sagt BUP-tid,läkaren pratade om att jag skulle gå över från Sertralin och Atarax till Concerta.
Först tyckte jag att det lät lite komiskt med tanke på att Concerta används hos människor som har ADHD.
Men läkaren sa att det även kan användas vid extrema humörsvängningar,impulser,och,som hon kallar,"kaos i huvudet".
Så jag fick göra några tester,blodtryck,puls,och sånt.
Allting gick jättebra,så jag mådde bra nog att kunna ta den medicinen.
Dock sa hon även att dom skulle ringa då och då,och fråga hur medicinen går,samt att skolsköterskan skulle kolla min puls några gånger i veckan framöver.
Det lät ju som sagt lite creepy,men jag är öppen för allt just nu.
Jag vill inte ha kaos i huvudet längre.
Som sagt,detta skall vi ju bara prova och se hur det går,det tar lång tid att kunna hitta rätt medicin.

-

Imorgon är det friluftsdag,jag kommer inte göra ett piss!

-

Humör just nu: Funkar <_<



Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0