-*Black and White*-



Det har gått upp och ned hela dagen

Jätte mycket upp
Jättemycket ned
och så har det fortsatt.
Hela dagen.

-

Sitter på toalettstolen och koncentrerar på kaklet.
Min psykolog sa att jag skulle koncentrera mig på någonting när ångesten kryper fram för att få bort mina tankar.
Vitt kakel,vita väggar,spegel vid handfatet.
(värdelös,värdelös)
1 kvadrat decimeter kakel.
Hör steg utanför.
Mummel.
Vanliga elever som pratar om vanliga saker som vanliga elever borde prata om.
Dunkar huvudet i väggen.
Försvinn,försvinn,försvinn.


-

Min medicin har gjort tvärtemot vad den skall göra.
Mer kaos i mitt huvud,mer tankar,mer impulser.

-

Vem är jag?


"her lips are red, from the anger in her soul
she paints it black, anything not to lose control
the voices are screaming, so loud inside her head
it makes her wish, makes her wish, that she was dead
"

-

Dagens låt: Jennyfer Star - Baby Blue

Humör just nu: Upp? Ned? Nej,jag vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0