-Never lose your hope

Hej alla glada och ledsna!

Idag har varit en rätt krånglig dag,men det är sånt man får ta antar jag.

-

Jag vet hur jag skall göra nu,hur jag skall ge tillbaka. Jag har nämligen en vän som studerar juridik i Stockholm och som mer än gärna vill hjälpa mig.
Jag behöver inte gå in på äckligt nära detaljer,men i vilket fall:


Eftersom min förundersökning lagts ned har jag all rätt att ringa och be polisen/myndigheten/vem som helst som är ansvarig skicka papper på vad "han" sa under förhöret.
Jag skall sedan skicka de papperena och några andra till JO - Justitie Ombudsmannen och be dom ta upp fallet igen samt skriva exakt vad poliserna gjort och vad som hänt etc.
Med tanke på att det skall ta 3-4 veckor innan man får information efter ett förhör, och det tog ett o ett halvt innan dom skickade något till mig,så har jag rätt till skadestånd för att det DOM gjort var fel.

Självklart är det inte skadestånd jag är ute efter,jag vill bara sätta dit poliserna som gjort fel,och självklart,"honom".

Även om ärren han gav mig aldrig kommer läka helt så kommer dom blekna


-

Pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0