Hata folk

Welliwell

de senaste veckorna har jag varit uppe i varv nästan konstant
(förutom några timmar då jag varit depp,men endast några timmar)
spelningar,fester,umgås med polarna etc.

Så nu känns det som om luften bara gick ur mig
Inte nog med det så har jag inte tagit min nya medicin eller sovit någonting överhuvudtaget inatt
Känns ju allmänt bra,eller inte <_<

-

För några dagar sen festade jag hos en polare,vi drack och hade jättetrevligt och sen fick jag för mig att jag skulle diska (manisk is the word),så jag diskade och städade nästan hela hennes lägenhet.
Så jävla hyperaktiv var jag tydligen.
Tills efter en timme då allting bara försvann och jag låg på hennes madrass o var psykotisk,bara försvann från omgivningen,ingen kunde nå mig.

-

Det var också meningen att jag skulle in till stan och umgås,men bara tanken på att sitta på en buss i en timme fick mig att bli yr på något sätt.
(Jag kanske borde tillägga att jag aldrig förut haft något problem med torgskräck eller något liknande)


Så nu sitter jag och kedjeröker,lyssnar på Gatans Lag och är allmänt asocial

-
Dagens låt: Gatans Lag - Hata folk
Humör just nu: Pissigt

-

Pussar o kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0