Sex Noll Två

Hej?
~

Hade tyskaprov idag,gick faktiskt helt okej. Blev lite förvånad att jag kunde böja så mycket verb :) Det kanske ordnar sig med skolan. Lite kanske,lite grann...

Det är nog skolan jag oroar mig mest för,och framtiden. Jag vet inte vart vägen jag går på leder. Sådana tankar har nog alla,men det är ändå läskigt. Det är sånt man får ångest av.

~

Sitter för tillfället och lyssnar på KSMB.
Jag saknar min tuppkam lite,men framförallt festivalerna!
Skönt folk och skön musik så långt ögat kunde nå!
Jag hoppas det blir något i sommar bara,P&L blir det ju antagligen.

Jag vill tillbaka dit,där man kan sluta tänka,världen finns inte i det ögonblicket.


Rassle -08 <3

~

Jag håller på och läser en otroligt bra bok som heter "Vansinnet - mitt bipolära liv",skrivet av Marya Hornbach.
Det är läskigt hur man kan känna igen sig så mycket i den.

~

*  Ljusen dom ska lysa på gatan utanför
ja, ljusen ska lysa på den dagen när jag dör
för då slocknar all min ångest, då slocknar all min nöd
då slocknar hela skiten och sen så är jag död
*
~

Pussar&Kramar


Kommentarer
Postat av: Wixy

Punk Illegal Jessica, Punk Illegal! :D

2010-03-19 @ 19:56:25
URL: http://adamantium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0