Wonderland

God afton!

~

Skall försöka summera helgen nu då.
Sova,sova,sova,röka,sova,röka,data,sova,röka,bio med en kompis.

~



Så bion var det enda intressanta den här helgen egentligen.
Ingen fylla med andra ord,men i alla fall.

Jag och en kompis från min tyska-kurs och hennes två kompisar såg på "Alice in wonderland" av Tim Burton.
Jag tyckte den var helt okej,givetvis bra,men jag fick inte samma känsla som jag brukar få av andra Tim Burton filmer.
Dom brukar ju liksom vara mörka och gothiska på något sätt,men det var inte den här.
Liiiite besviken kanske,men den var som sagt väldigt bra ändå.



Nästa vecka är soft,lediga på tisdagen och en hel filmdag på fredagen.
Kan nog funka ändå.

~

För tillfället har jag en äcklig känsla,som något som sticker och klistrar under huden.
Men jag vet inte vad det är,och ju mer jag tänker ju värre blir det

~

Humör just nu: Creepy,creepy,kaos

Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0