6 mm

Hejsan hoppsan!

De senaste dagarna har det inte hänt något speciellt i mitt liv,förutom att jag läst ut en bok som jag fick av en person jag pratat om med mina problem (hon KÖPTE boken till mig,för att kunna hjälpa mig) och,ja,min tankeverksamhet är lite weird just nu men efter att ha läst den boken känns det bra i psyket faktiskt :) "Kärlek som befriar" skriven av Francine Rivers. Nej,jag är inte kristen någonstans,men fan vad bra den var!

Förövrigt kom min töjning och min plug i måndags med posten,så då satte jag igång direkt att töja lite. Har nu töjt 6 mm och skall låta det läka innan jag sitter i plugen :) Nöjd är jag! Fast liten skrajsen var jag när jag töjde att det skulle spricka eller något. Men icke sa nicke!



Annars är det finfint,väntar på att älskling skall svara på sms så jag kan ringa ^^ älskar att ringa honom,med tanke på att vi bor så långt bort ifrån varann.

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Millan

Sv: Det vore inte fel, har en vän som har den på original lp. Sjuk avis.

är man försiktig och inte töjer örat då öra och töjning är torr så går det fint, så länge det inte spänner, då är det stor risk att det spricker.

2010-12-10 @ 21:35:13
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0