Höstlov -> skola

Oi!

Höstlovet var tämligen finfint,åkte först upp till Västerås till min svärmor för att vara där ett tag. Min svärmor är megamys! Vi var på Ikea o kollade lite på grejer i andra affärer. Stoppade flera gånger för att titta på bebiskläder. Så smååååått! Vill ju nästan ha en nu med en gång :(
I vilket fall,sen stack jag till älskling i Norrköping :) Underbar vecka med honom <3

Just nu är jag i skolan igen,älsk ligger hemma (han har ju höstlov denna vecka...) och slappar,snacka om att man är avundsjuk :P menmen,jag har ju haft mitt lov.

~

Var på utvecklingssamtal igår,det gick jättebra och jag hade ashög närvaro ^^ Sånt är skönt att höra. Plus att min mentor tyckte jag var smart! Helt otroligt!
Känns som att jag har hamnat efter lite grann,men det är såna saker som är lätta att ta upp igen. Skolarbeten och sånt. Det ordnar sig! Men just nu är jag bara jättetrött och vill hem,längtar tills klockan slår halv fyra...
Då blir det att ta bussen hem och gosa med råttor hos mor,sen sticka till pappa där älskling är :) Jag har bestämt mig för att vi skall ha det lite mysigt ikväll då vi firar 7 månader idag,så jag tänker göra chokladbollar : D
omnomnomnom

~

Att jag mådde dåligt för någon dag sen tänker jag inte nämna då jag mår bra nu. Mitt humör börjar bli som en berg-o-dal bana igen, men jag känner att jag klarar av det

~

Humör just nu: trött,men det funkar :)
Dagens låt: the Soecials - Pressure drop

pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0