Inferno

~

Har sett på "Inferno" idag som går på Kunskapskanalen, torsdagar kl. 21.00 (går att se på ur play)

Och,ja,detta avsnitt handlade det om borderline bl.a och jag får tillbaka samma tankar som förut.
Jag är nästan helt säker på att de är det jag har,men utan utredning lär jag inte få reda på det. Nu har jag förvisso inte gått på BUP på ett bra  tag, men dom vill inte göra en utredning förrän jag är 18. Visst,det är väldigt lätt att försöka analysera sig själv, men jag känner starkt att "det här är jag i ett nötskal".

Jag funderar på att gå på BUP igen, men samtidigt inte. Förra gången försökte dom proppa i mig med tabletter, och samtalen hjälpte varken att förstå mig själv eller få dom att förstå mig. Så det finns knappt någon anledning.

Min skola håller på att anordna en "Poetry Slam" vilket vi tvåor får vara med att delta i. Jag vill jättegärna vara med,men har lite idétorka för tillfället. Däremot håller jag på att göra en dikt (trots idétorka) i samma stuk som Edgar Allan Poe har gjort, trokévers. Har lånat två böcker med honom, så har suttit o streckläst.

~

Samma tankar
Samma tankar
Ta mig härifrån


~

Humör just nu: jag vet inte...

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Hej gumman! Din bild säger så många ord. Varför vill dom inte göra en utredning förrän du är 18? Tycker det verkar konstigt. Tänkte jag skulle läsa in mig på det du skrivit om. Hoppas att allt är så ok det kan vara ikväll. Kramisar!

2010-11-10 @ 21:09:39
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com
Postat av: Jessica

Anledningen till varför dom inte vill göra en utredning var,enligt dom,att jag var "för ung" för att få en sån diagnos, och att det kan bero på andra saker. Men jag fyller 18 i mars,och då funderar jag att gå på vuxenpsyk o försöka få dom att göra en utredning på mig istället. Tack så mycket goaste svärmor! Kramar!

2010-11-11 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0