Jag villvillvill

Skall ha matteprov om några timmar, jag är faktiskt rätt så pepp. Har tränat allmänt mycket på det, så jag tror det blir ett g. Hoppas.

Mitt huvud kretsar kring utredning. Jag villvillvill fylla 18 snart så jag kan gå till vuxenpsyk och göra det. Om det går,det är ju inte säkert.

Det känns som om det är massa svammel i mitt huvud,och jag kan inte hålla koll på alla tankar.
(det är inte så långt kvar till mars nu...)

Mm,anyway..

Det är också jul snart. Jag hatar egentligen jul, mest pga denna "måste-vara-glad-och-inte-ställa-till-en-scen-nu"-känsla. Sätta på sig ett klistrat leende,blahablaha

(Jag sa ju att det var massa svammel)

Det har börjat snöa. Det är kallt.
Jag tänkte ta på mig en tjocktröja med luva imorse,men det gjorde inte jag. Allmänt smart drag. *not*

Jag saknar min älskling...

Dagenslåt: The Specials - Pressure drop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0