This is England '86


Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men det skiter jag i.

Förövrigt har jag kollat klart på hela "This is England '86"-serien.
Otroligt äckligt megabra, och jag rekommenderar den till alla (eller,kanske inte fjortisar och sådant pack,men nästan alla i alla fall).
Slutet var dock inte som jag hade förväntat mig, hade förväntat mig något mer "happy-ending" över det hela. Menmen.
Serien tar plats alltså tre år efter "This is England. Gänget har förändrats,vissa av dom gamla får man inte se alls, medan andra är sig lika. Kanske inte utseendemässigt men ändå lika. Lol och Woody får kärleksproblem, Shaun (som tydligen inte umgåtts med gänget på de tre åren) träffar Smell och dom tar upp där dom slutade, Gadge hittar en ny brud som är lite sexgalen och Lol's äckliga farsa kommer tillbaka. Denna gång får man se mer av deras familjer och gå lite mer ingående på hur dom haft det.
Lite synd att dom fortfarande inte hade kvar sina chelsea's,rakade skallen o hängslen med ska-musik i bakgrunden. Men jag måste säga att jag älskade den.

Serien går att ladda ned (gissa vart...) och har ännu inte kommit till svensk tv.

Se den,ni blir inte besvikna!



¨godnatt och sånt

pussar&kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: vad härligt då :)

2010-12-14 @ 19:18:53
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0