Jag vet inte vart jag är på väg,men jag har jävligt bråttom dit

Ännu en uppdatering,tjohooo!

Har varit sjuk ett tag,så har ritat en hel del när jag var hemma :) Tror jag skall använda några bilder till att scanna in och ha i min folder som vi skall göra om oss själva på Desktop-kursen. Jag har dock ingen aning om när den skall va inlämnad,men det göööör inget ;) Hittade världens bästa bläckpenna (0,5 mm) att rita med,så har faktiskt haft rätt kul ändå när jag varit hemma :P
Skall lägga upp lite bilder när jag kommer hem till far.

Är rätt så säker på att jag vill börja tatuera. Eller rättare sagt ÄR säker på det. Men vet inte hur vägen dit skall gå o:
Återstår att se

Snart är det höstlov,och då får jag åka iväg till min älskling :3 Awesomeness!




~


Dagenslåt:
Cockney Rejects - I'm forever blowing bubbles

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0