Råttor in my <3

Hej hopp kalle stropp!

~

Jag vet inte om jag nämnt det,men hur länge som helst har jag velat ha råttor. Min kompis och hennes pojkvän hade köpt två hanar tills dom kom på att han var allergisk. Då fick jag chansen att få två råttor + bur + allt till för 400 spänn!

Nu har jag alltså två små sötnosar vid namn Oden och Tor i mitt rum :) Asmegasöta är dom! Har gjort en hängmatta som Oden försökte få loss o bita på innan han kom på att man kunde ligga i den :P

Jag har aldrig haft råttor förut och är alltså rätt ovan,jag är fortfarande lite rädd nu i början att hålla i dom för att göra något fel,men det går över antar jag.

<3

~

Imorgon är det valdag i skolan,och jag är så jävla trött på politik att jag ärligt talat inte bryr mig längre. Det blir ändå något skitparti i vilket fall.

Eftersom jag valt media till min samhällsinriktning skall vi vara med i en fototävling snart. Imorgon skall jag låna hem kameran o testa lite,antagligen blir det många bilder på Oden och Tor!

Jag vet inte om jag nämnt detta heller,men jag var på festival med min pöjk o några polare för några veckor sen. Asmega nice var det! Fick se Kalle Baah,Crash diet och: RAUBTIER!!

~

Anyway.

Humör: Rätt najs :3
Dagens låt: the Liptones - Strange kind of justice
Dagens bitchslap ger jag till: ALLA POLITIKER!

~

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0