Så blir vi rövknullade i fyra år till...Känns det bra?

Ni suger ut våra pengar!

Titeln säger allt. Nej jag pratar inte om porr, jag pratar om moderaterna.

Arbetarparti,MY ASS!
Fan,hela min familj är av arbetarklass, och tro mig,det har bara blivit sämre de senaste fyra åren.
För att inte prata om att skära ned på dagis,skolor,vården etc. etc.
Förtidspensionerade,arbetslösa,vad händer med dom då?
Och "Arbete ger frihet",vafan är det för något? "Arbeit macht frei". Känns det bekant?
Överklassen festar vidare pga detta s.k "arbetarparti".

WORKING CLASS PRIDE SÄGER JAG BARA!

~

We play our music for the Working Class
Oi! Oi!-music with a lot of pride
For our country and our Class
Not for the Upper Class and the government



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0