ohfudge

Hej!

Tredje skoldagen försov jag mig. Det säger ju en hel del.. menmen!

Imorgon (fredag)skall jag och min sötnöt på krogvandring, det kommer bli najs!
Hoppas bara mina blåsor på läpparna har försvunnit då :( har använt en kräm o smörjt in nu i tre dar, hoppas det går över snart. Måste ju få pussa på min nöt!

Har fått in pengar nu,så imorgon skall jag köpa ett par strumpband o mixa det med mina strumpbandshållare (som jag , by the way, hittade för bara några dar sen. Letade som en galning efter dem inför piratveckan. fudge)

Skall nu även samla ihop alla mina alster och försöka våga smita in på Rollspelshandeln en stund imorgon för att se om Kim jobbar där så att han kolla på dem o se om de passar till hans bok. Det vore roligt! Har insett bara att jag inte har så mycket fantasy-inspirerat bland bilderna, utan mest tatuerings-liknande.
Men om han gillar det jag har så backar jag inte för att våga ge mig in och göra lite fantasy bilder!

Anyway,skall till mor nu.
Försöka hinna duscha o skit också innan jag går o lägger mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0