Good news+update

Hejhej!

Var på fest igår och träffade awesome nytt folk :) det spelades beerpong och buffalo,vilket var riktigt roligt.

Anyway, eftersom jag precis börjat rollspela så var det mest rollspels-folk där, bl.a en snubbe som jobbar på en sådan affär i Visby. Jag råkade nämna att jag gillar att teckna, och då berättade han att han skulle behöva lite bilder till en ny rollspelsbok som han håller på och jobbar med (han har bl.a gett ut "Eon" som är jättestor). Så, han ville jättegärna se mina bilder, och kanske, KANSKE, skulle jag få teckna bilder till boken han skall ge ut :) om han gillar mina bilder vill säga.
*hoppas hoppas*
För om jag får det jobbet innebär det en massamassa möjligheter!

Och imorgon skall jag iväg till Lisette för att fira hennes födelsedag :) tårta <3

Natten till tisdag
kommer det en massa folk från Falun (bandet Pyracanth) så skall umgås med dem och leka pirater!
Och på tal om det måste jag försöka fixa ihop en pirat-outfit.
Men det går nog.



puss&kram


Kommentarer
Postat av: Lisette

jag håller tummarna för att du får teckna bilder till boken! vilken möjlighet :D

2011-08-08 @ 08:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0