Yahrrrr!

Pirat-vecka då!
Än så länge har det varit awesome! (utan alkohol, har inga pengar what so ever)

I tisdags var jag på tornvandringen, vi var 194 pirater som började med att gå runt ringmuren (som är 3 km lång), och stannade vid varje torn för underhållning och en sup.

På kvällen samlades de flesta i Nordergravar för att festa vidare.
Träffade awesome folk :)
På kvällen (natten) missade jag o Felix bussen hem, så vi fick underhålla oss själva tills bussen gick 07:10
Så det har varit awesome!

så här såg man ut :3 kunde ha blivit bättre dock, gjorde klänningen och snörningen i sista minuten.



(och som vanligt är jag allmänt ångestfylld när det gäller att träffa folk, vilket vill säga när jag är nykter. Det blir svårare att prata, och jag sitter hellre tyst än säger något konstigt. Hatar min socialfobi. Ändå tycker folk att jag är rätt utåtriktad av mig, men det tycker inte jag)

Imorgon skall jag på grillfest! Får se vad som händer annars i helgen.

puss&kram
PIRATEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0