-

Vart tog allt vägen?

Jag kände på mig det innan, men vågade inte riktigt tro på att jag skulle hitta dit igen.
Ännu en jävla gång.
Jag är inne i depressionen nu,känner hur den omfamnar mig.
Allt är bara svartsvartsvart med ångestångestångest.
Hur hittar jag ut härifrån?

Jag pallar inte göra någonting,för allt känns meningslöst.
Jag har ingen aptit längre.
Jag kan inte sova, och när jag väl gör det så sover jag hur länge som helst.
Och jag har svårt att fokusera på saker.
Försökte spela förut (Forsaken World) för att låta tankarna vandra vidare, men det gick inte, gick inte att koncentrera mig på det.
Orkar inte göra någonting överhuvudtaget

Jag är trött på att antingen vara  upp eller ned. Jag vill inte vara någonting utav det. Vill inte vara svart eller vit längre. Det vita är ju också jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0