- ny blogg?

Jag har en tanke på en ny blogg, och att denna skall bli mer "emotional" så att säga, men får se hur det blir. Jag blir alltid så ambivalent hur jag skall göra.
Aja.

Har handlat julklappar till vissa, börjar undra om inte jag skall göra julklappar istället, det blir så fruktansvärt dyrt annars och jag har knappt pengar kvar. Har köpt till mamma och Niklas i alla fall, dem är de två viktigaste <3

Min lonsdale-väska kom i veckan, jag fick se en liten glimt av den innan den packades ner igen, den skall nämligen bli en julklapp från mamma. Jag hade inte pengar att betala den när jag auktionen på tradera, så mamma föreslog att hon kunde betala den (100kr <3) gentemot att jag fick den i julklapp.
Så jag längtar till jul, vill börja använda den!

Förövrigt har jag gjort klart mitt 3d-rum på bilden, kommer antagligen upp bild på den nu i veckan kanske. Blev jävligt nöjd.

~

Nej, nu skall jag skicka iväg mitt skolarbete (reklamanalys) sen skall jag med bussen hem o städa. imorgon hoppas jag på att jag kan åka till Niklas <3

puss och haj, leverpastaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0