Abstinens

I fredags var jag på psyk igen och träffade min kurator.
Vi skall fortsätta med bedömningssamtalen tills de är klara, sen skall jag slussas vidare till en psykolog istället.
Jag tror jag kommer sakna min kurator,hon är väldigt snäll och professionell,hon låter mig alltid tänka efter och prata tills jag är klar.

Denna gång började vi med att fylla i formulär som är rutin hos alla nya.

När vi var klara konstaterade hon att jag gett utslag på bipolär,socialfobi och ångestsyndrom. Socialfobi och ångestsyndrom vet jag redan sen förut att jag har. Däremot bipolär var lite nytt, även om jag haft aningar om det. Men jag vet inte. Får se hur det blir med det.

Denna helg spenderade jag med min älskling. Det blev lite ångest-artat då jag hittade ett par av mina gamla rakblad. Jag har inte skurit mig på 6 månader, men känner fortfarande suget efter det. Jag gav rakbladen till älskling som kastade ut dem genom fönstret.

Snart är det jullov, och jag längtar till att slippa tänka på skolan och alla måsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0