Amor Vincit Omnia

Idag började jul-lovet. Hela dagen har gått åt till att försöka att inte få panik.
När man inte har cigaretter går det inte så bra.

Jag har haft håla väldigt mycket under dagen, och när jag inte har något att göra vet jag inte vart jag skall ta vägen.
När jag inte vet vart jag skall ta vägen får jag panik.
Och med tanke på att det var trea-fest har det varit oerhört mycket folk överallt, vilket gjorde bara saken sämre. Jag hatar folk i största allmänhet.
Så jag har gått omkring med en stor klump ångest i magen hela dagen, letat efter något att lindra den med men inte lyckats.

Men när jag åkte till min kaospojke så försvann det mesta. Jag fick en ångestattack när vi satt och såg på film, men de var det enda, och det berodde ju på filmen.

Min kaospojke är mitt botemedel.

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0