Lite ångest sådär på morgonkvisten

Det var ju liksom meningen att jag skulle klä ut mig.
På skolan är det "trea-fest", och temat var festival.
Jag tänkte att det skulle bli kul, jag hade t.o.m planerat lite.

Sen insåg jag imorse att jag inte kunde.
Det går ju inte.
Man kan inte gå själv och vara utklädd,det funkar ju inte, känns ju bara patetiskt.
Jag är inte med i Gemenskapen, jag är med i Utstöttheten.
Utan Gemenskapen så går det ju inte.
Det skulle bara bli ett tafatt försök.

Så nu sitter jag här och hatar Gemenskapen som jag alltid gjort sen den dagen jag blev med i Utstöttheten.
Men känner ändå en stänk av ångest.

(Och inga cigaretter har jag heller)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0