Paraplyförsäkring

Mår skit.
Hade en kraftig ångestattack igår, vilket jag inte haft på länge.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att jag kan få gå till bussen. Finns absolut ingenting att göra här, och bussen går om en timme.
men då skall jag åka till min älskling. Han sa att han kunde bära mig de sträcker jag inte orkar bära mig själv. Och det är en såndär sträcka just nu då jag inte orkar.


Imorgon skall jag till vuxenpsyk för första gången. Skall bli skönt att få prata av sig med någon professionell, har inte gjort det på länge.


ja jobbar hårt utan fallskärm
högt upp utan något nät
det är så lätt att falla undan
långt bort utan att nån vet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0