Jul

Kom hem inatt efter att ha firat med älskling o hans familj i Dalarna.

Dem var jättetrevliga och jättesnälla mot mig, trots det fick jag en ångestattack på kvällen. Det blev lite för mycket folk och,ja, tänkande för mig. Men trots det var det bara en ångestattack.
Speciellt när vi skulle spela mario kart på Wii, vilket jag aldrig gjort förut, och jag förlorade gång efter gång, så kunde inte jag hålla tankarna i styr. Jag var värdelös helt enkelt.
Men älskling hjälpte mig.

Senare på kvällen skulle vi bada bubbelbad, och jag nästan vägrade från början för att jag hatar att ha bikini på mig. Men det gick bra. Och mysigt var det!

På nyår skall jag vara hemma hos pappa med Niklas, så det kommer vara lugnt.

På torsdag skall jag och älskling in och se på bio, och shoppa lite då jag fick presentkort i julklapp.


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0