Fixat headern...eller...?

Hejhej!

Tror jag har fixat min header nu >:)
Det verkar så i alla fall.
Ni får la kommentera om det inte blev så.

Jaja.

~

Min tvåkronors-klänning kom idag :3 tycker den är skitsnygg! För två kr var den det iaf.
Vann den på tradera (muhahahaha)



~

Jag fick ett mail idag om att jag skulle kunna göra högskoleprovet.
Det var lite luddigt, men jag tror att det gör att jag kan komma in på högskola.
Nackdelar:
* Det kostar 350 kr
* Det finns en matte-del man måste göra.
Förvisso bara Matte A, men jag hatar som sagt matte :(
Får se hur det blir, man behöver inte anmäla sig förrän 15:e februari, så jag har lite tid att tänka på det.

~

Nästa vecka, fredag, kommer min älskling hit :)
Då har vi varit ihop i 10 månader, och vi hade tänkt att se på den nya disney filmen "trassel" (haha,jag vet =D )
Så det skall bli najsigt, då har man någonting att längta efter!

Skolan går sådär just nu, har försovit mig litegranna, så jag har missat lite tyska-lektioner. Detta innebär att jag då måste plugga tyska i helgen och skicka in arbeten jag missat.
Så det får bli min helg-aktivitet!

Dagens låt: AntiPati - Politiker

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Hej gumman! Så fin din header är. Och klänningen är också fin. Va roligt att ni ska träffas igen. Så underbart och roligt att ni ska se filmen. Den verkar jättebra när man ser filmsnutten.

Ha det så bra gumsan.

2011-01-26 @ 20:18:35
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com
Postat av: Lisette

Snygg klänning du! värd sina 2 kronor e den allt :P

2011-01-29 @ 14:05:10
Postat av: Anna Jönsson

Ursnygg klänning Jessica!!

Gör högskoleprovet, du kommer inte att ångra dig och matten är lätt om man är så smart som du!! :)

2011-01-29 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0