Header-byte? o:

HAJHAJ

Det är söndag igen, jag tycker inte om söndagar som sagt.
Har knappt "hunnit" (jag har ju sovit bort det mesta) göra något i helgen, men det var inte så viktiga saker jag skulle göra i vilket fall så.

I alla fall så ändrade jag min header i brist på annat,tycker den blev rätt så bra.
Skall bara ändra lite annat också, vill inte att allt annat skall vara rosa t.ex, vill ha rött,rött,RÖÖTT!

Jaja,blir att dra till moderkakan nu.

Dagens låt: The Gits - Second skin

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Jag ser ingen header. Bara svart?!

2011-01-23 @ 19:34:24
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com
Postat av: trassel

Såg det också när jag satte mig vid en annan dator :( Skall försöka fixa det.

2011-01-26 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0