Lite småshopping med mor <3

Hej hopp!

Förövrigt så kan jag inte sova, jag vet inte om jag nämnt att vårt hus (hemma hos far) är byggt någonstans i mitten på 1800-talet,så det knarrar jättemycket vilket leder till att jag ligger och lyssnar på det >.<!
Men just nu dricker jag te i förhoppning om att det skall göra mig lite trött o lugnare, o sen ta en nattcigg - så skall jag försöka sova sen :)

~

Jag var som sagt på "stan" (Hemse, världens minsta lilla håla) och köpte sminkgrejer med mamma. <3
-
I vilket fall så köpte jag en foundation vilket gjorde mig lite fundersam. Val av foundation är ett ytterst viktigt val för mig, jag måste fundera o prova osv. innan jag bestämmer. Så när jag gick hem o provade verkade ju färgen vara lite mörkare än min egen hy :( men efter tittningar och råd av andra så verkade den vara rätt bra.
Jaaajaaaa.

Inköpt:
(dålig bild, men whateeeeva)
Ögonskuggsborste, Isadora liquid foundation, skumsvamp till foundation, rougeborste.
Allt som allt 200 kr. Inte pjåkigt!

Hmm,nej nu skall jag dricka upp mitt jordgubbste, röka, sen försöka sova igen :P tredje gången gillt!

~

Dagens låt: Rancid - Time Bomb

puss&gonatt


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Hejsan svejsan!

Vad bra att fondationen ändå blev bra då. :) Jordgubbste. hihi

Kram svärmor

2011-01-15 @ 12:02:08
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com
Postat av: trassel

ja den var nog inte så dålig trots allt. Jordgubbste från svärmor skulle det ju ioförsig stå ;) Kramar från svärdotter

2011-01-15 @ 14:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0