Dante




Varför är det alltid så här?
Varför blir jag alltid lämnad?
Varför går alla andra vidare,utan mig?
Varför gör jag som jag gör?
Varför sårar jag alla och mestadels mig själv?
Varför skall jag alltid vara så jävla impulsiv?
Varför skall jag alltid behöva ha ett förhållande för att känna mig komplett?
Varför duger aldrig jag?
Varför pendlar alltid mina tankegångar och värderingar?
Varför är jag alltid så krävande?
Varför är jag så jävla rädd för att bli övergiven?
Varför skall jag alltid vara så opålitlig?
Varför är jag så instabil?
Varför känner jag mig alltid så jävla tom?
Varför är jag så paranoid?
Varför kan inte jag säga nej när jag inte vill?
Varför är allting så svartvitt?
Varför kan ingen hjälpa mig?



~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0