Ilska-sorg-

-------------------------------------------------------- 


Ditt jävla as.
Ditt fucking jävla as.

pratade med mor.
tydligen ljög polisen för mig.
det var inte nå jävla bristande bevis i utredningen, som dem hade skrivit i mitt brev.
de hade bara inte fått tag på honom.
i mammas brev hade polisen skrivit att han skulle till ett socmöte för att få pengar.
polisen stod o väntade på honom, och när han såg dem stack han iväg.

tydligen orkade dem inte försöka leta efter honom, tydligen inte värt det.

vad gör jag nu?
Det enda jag vill är att sparka in pannbenet på dig.


~------------------------------------------


Idag har jag åstodkommit lite, ringde till BUP o bad dem skicka min remiss till vuxenpsykiatrin. Jag antar att dem ringer när jag fått ett möte (som tydligen kostar någonstans runt 300, psykisk hälsa är inte gratis), vilket lär bli när som helst typ. Senast jag ringde vuxenpsyk sa dem att det kunde ta flera månader för att få en psykolog att prata med. Hmpf.
Men jaja.

Nu i veckan blir det nog att träffa min kära lilla gris, min Piggy, sen vet jag inte vad som händer.
För tillfället är allting bra, nästan lite för bra, med tanke på att jag för bara några timmar sen var helt jävla nere.

Allt går upp och ner.
Igen.
Jag gillar det inte alls.


(det var bara en person som höll mig där mittemellan

Jag var rädd första dagen jag träffade honom för att bli övergiven.
För att han skulle lämna mig.
Det är jag alltid.)






Kommentarer
Postat av: Karolin

Du, känn ingen panik över att skriva ett inlägg om Mia Zapata, när du känner motivation och har tid över kan du ägna dig åt det. Oavsett när inlägget dyker upp lovar jag att länka, säg bara till.



Jag vet inte vad du har varit med om men låt inte personer som inte är värda din tid eller energi att ta den från dig. Ta hand om dig själv och kom ihåg att du är värdefull! Kram.

2011-07-11 @ 19:11:12
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0