Uppdatering + Positiv dag 1

Uppdatering

Har pratat med nån brud på BUP, hon ringde upp mig och vi pratade om situationen lite snabbt.
TYDLIGEN har dom diagnoserat mig som ADD, konstigt nog så har varken jag eller mina föräldrar hört något om detta. Jag vet ju förfan knappt vad det är.
ANYWAY, så ville hon att jag helst skulle gå till vårdcentralen för att få en samtalskontakt, då det var lätt eftersom jag "bara hade ångest".
Sen pratade hon med en överläkare (som jag pratat med innan, under mina BUP-samtal) och då hade dem kommit fram till att jag var i behov av en riktig samtalskontakt på vuxenpsyk.
Jag skall nu vänta på en kallelse dit, vilken kan ta runt 3 månader.
Känslan inför detta är lite blandad, jag vet att jag behöver en riktig samtalskontakt, men det känns ändå..illa på något sätt.
Och självklart måste jag ta upp vafan dem har fått den där jävla diagnosen ifrån.

Alltså:
Nu väntar jag då på en kallelse. Tills dess kan jag inte göra någonting.



Positivt idag

Har fått umgås en massa med min syster och mina syskonbarn, som är helt gudomliga. Ibland,haha.
Har suttit och kollat på Lejonkungen 2 med min 4-åriga systerdotter, och den stunden var guld värd.
Hon är ju så jävla söt <3

~

Imorgon bar det av till Barlingbo för att träffa bror (han är egentligen inte min bror, det hela är rätt så komplicerat, men det skiter jag i, han är min bror iallafall).

Och på lördag skall jag träffa min kompis Christopher



(jag saknar dig fortfarande.
hoppas du vet det)





hadetbäst


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Vad kul att du antog utmaningen. :)

Även om det är jobbigt med väntetiden för ditt samtal så är det ju ändå på gång. Och söker du på ADD på nätet så hittar du säkert svar.



Vilken härlig positiv dag du haft. Låter så gulligt och mysigt. :)

2011-07-15 @ 10:23:08
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0