uppdatering--

~Hejhopp!



Uppdatering när det gäller livet, myes:


* Beställt biljett till Pretty Shitty Kjell, på fryshuset i Sthlm den 22-23. Awesome. Men nu behöver jag också hitta nånstans att sova. Frivillig?


* Skolan går sådär, har lite ofärdiga projekt att göra som jag tänkte göra i helgen. Det blir att ladda med energidryck och ultra-jobba!


* Fyller år om exakt en vecka :3 arton år! Kommer bli awesome!


* Johnny kommer även hit nästa helg för att fira mig. Saknar honom <3


* Imorgon skall jag småshoppa lite med mor och min brors flickvän


* och JUST NU har jag huvudvärk as hell. Har precis tagit värktablett, så hoppas den börjar fungera snart.

Sådärja. Nu skall jag dricka te

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0