lite dittanodattan


för att jag hade kul förra veckan med två retards <3


Eh, skall träffa bästaste kompis Christopher imorgon, OM jag blir klar med allt skolarbete. Vilket gör att jag ställer frågan, vad fan gör jag på internet om jag skall plugga?
Men då måste jag ju säga att jag faktiskt suttit nonstop i fyra timmar idag för att göra klart mitt konflikt-arbete, vilket jag blev riktigt nöjd med. Nu är det bara lite småsaker jag måste göra som jag halkat efter med i skolan.


Jag är lite arg på försäkringskassan som ännu inte skickat in pengar till mig, jag hoppas att jag får dem snarast så att jag kan beställa biljett från ön på torsdag, det är då jag skall jobba som funktionär på Rockstad Falun (yay!)





Förövrigt ringde jag jourmottagningen i torsdags, jag kommer få en vänteplats så fort jag har ringt till BUP o bett dom skickat iväg min remiss därifrån till psykiatriska. Skall bara ta mig i arslet o göra det.


Nu skall jag jobba lite, sen blir det att se på "Tillsammans" :)

PUSSPÅER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0