She's lost control

Usch. Det har varit en lång fredag.




Det har varit upp och ned de senaste dagarna, det vill säga mer än vanligt. Mycket mer ner och mycket mer upp.
Upp är alltid bra (eller? är de det? Är det bra att vara impulsiv så länge man är glad? hm..)

Ner är aldrig bra, aldrigaldrigaldrig. All denna ångest. Jag skulle helst vilja vara utan den.


Skall ringa psykiatriska kliniken ikväll för att få en tid. Det var längesen jag pratade med någon professionell. Kanske få lite mer Atarax att lugna kvällarna med.



Älskling har lagt in 120 kr till mig, till att ladda på mobilen så jag kan ringa psykiatriska, och till godis. Han skämmer bort mig, min älskling. Jag har sagt åt honom att sluta, men han vill inte :P

kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Usch va jobbigt gumman! JAg finns om du vill skriva eller prata av dig. Vill du prata kan du messa ring mig så ringer jag. Jag pratar gratis med alla. Var rädd om dig stumpan. Och bortskämd nej då. Du är värld allt gumman!

2011-05-16 @ 09:05:17
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0