wiiiiie,lyckorus!

Hejsan alla glada!
(och ledsna?)

Trassel har kommit in i sin maniska period igen,det är alltid bra ;)
Anledningen till att jag är så glad är för att jag fått jobb i städteamet på Rockstad Falun! DET NI!



Har förvisso inte fått mitt arbetsschema än, men det skulle jag få snarast möjligt.
Får inga pengar, däremot får jag mat, sovplats och festivalbiljett!
ehe <3

Och sen är jag förstås också glad över det faktum att min JohnnyPonny skall flytta hit efter sommaren. Han måste förstås jobba en hel del förstås, och eftersom det inte finns nå jobb här så blir det enklast för honom att jobba i Norrköping innan han börjar söka jobb här på Gotland till hösten.
Iih <3

Imorgon är det Nationella prov i Matte B, det kommer inte gå helt perfekt, men ett G är jag säker på att jag kan klara av!
Jag hade även betygssamtal med min svenska-och-desktop lärare. Har ett starkt VG i båda kurserna!
Wie!

Nej, nu tänkte jag faktiskt röka och sen plugga lite :)

byesbyes!
eran egna


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise strandlund

Härligt gumman! :-)

Jag har skrivit ett långt brev till dig igen. ;-) kramisar

2011-05-17 @ 22:56:04
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Gumman vad jag är orolig för dig och att du ska tälta på detta sett. Varr rädd om dig gumsan!

/Svärmor

2011-05-19 @ 08:39:18
URL: http://ann-louisestrandlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0