Brända popcorn och nålar

Oi!

Just nu är det lugnt på humörfronten. Jag borde ha ringt psyk för längesen, men har inte riktigt orkat tagit tag i det än..

Helgen spenderades med
min kaospojke och några vänner :) förutom brända popcorn och dataproblem blev det faktiskt lyckat!

Igår införskaffade älskling en tatueringsmaskin
(L-Y-C-K-A) som vi skall ha hos mig, och jag blev helt till mig när jag fick hålla i den för första gången!
Men eftersom övningsskinnet inte var så bra, så skall jag fråga min pöjk om jag kan få öva på honom... 8)

~

Det börjar närma sig jul, och jag har hittat en massa grejer bl.a på misssmith.se som jag önskar mig.. åh, vad jag vill flytta hemifrån så jag kan inreda en massa i min egen stil!

Idag skall jag försöka lära mig sticka, min granne skall lära mig..hm,undrar hur det kommer gå..



Tahtah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0