UppUppUpp,UPP FÖRFAN

Upp&ned
Ned&upp


För att ha tappat livsgnistan helt och hållet och att ha funderat på vad det minst smärtfulla sättet att försvinna på skulle vara, så mår jag jävligt bra just nu!
Varför vet jag inte, jag bara är det.
Har en massa saker att vara glad för!

Jag har en pojkvän som älskar mig.
Vänner som förstår mig.
En familj som älskar mig.
Råttorna som gör mig überglad, som behöver mig.

Imorgon har jag bara EN lektion, och det är i religion. Har lite problem med att välja ämne på uppsatsen, men det skall nog gå bra. Efter det skall med bussen genom Klinte så att älskling hoppar på där.
Sen skall vi hem till mig o mysa, se film o spela data :)

"Bjud in hela världen på fest i din lya
Släng bort ett par skor som var alldeles nya
Tävla med löven som springer i vinden
Köp fetsmink och måla en blomma på kinden
Rid på en tiger genom djungler och vrår
Förät dig på blåbär från skogsgolvets snår
Sy dig en fiskstjärt och simma i havet
Livet är ditt om du bara vill ha det"

ur Sofia Åkerman's "Zebraflickan"


Puss&kram på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0