Shit for dreams

Hej!
Jag vet att min blogg inte blir läst av många, men iaf några.
Och nu har jag ju inte skrivit på ett jävligt bra tag.
Förutom att allt är kaos med mitt psyke (mer medicin kommer in på tisdag, så då skall jag hämta ut den), så är det rätt så bra rent ekonomiskt. Eller, inte just nu, men snart. Sen kommer det väl bli skit med ekonomin igen, eftersom jag skall handla en massa saker.
Det känns verkligen som om jag skämt bort mig en hel del den senaste månaden: tog ut pengar från min sparfond för att kunna köpa en ny bärbar dator, och köpte en systemkamera för mina studentpengar.
Nu blir det en massa kläder för pengarna jag fått genom aktierna. Så det är förvisso bara nyttiga grejer, och kläder behöver jag ju.
Tänkte beställa från en tysk sida som säljer sjuuuukt snygga skinhead/punk-kläder. Sen skall jag titta mig omkring efter lite basic kläder, jeans, underkläder och strumpor t.ex. behöver jag ju inte beställa.
Så, de var det lite tråkiga (men ändå roliga) jag hade att komma med.
Det andra roliga är att jag och Niklas skall flytta ihop så snart vi hittar en lägenhet på Hemse. Vilket jag givetvis hoppas på blir väldigt snart.
Jag väntar även ivrigt på brevet från konst-skolan jag sökt in till. HELVETE vad jag vill in dit. Det är mitt enda val just nu.
JAJUSTE: jag har även fått glasögon. Vilket jag först gillade (jag har inte haft glasögon sen jag gick i sjuan, eftersom jag blev mobbad ville jag inte ha på mig glasögon längre), men nu är det väl sådär. Jag trivs inte lika mycket i dem. Men senare skall jag nog skaffa linser igen, och då har jag ju ett par glasögon att använda när jag blir förkyld.
Shit vad tråkiga saker det blev. Jaja,det är bra med en uppdatering ibland.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0