love <3

Det har varit en relativt bra helg, faktiskt.
Även om jag inte fått gjort så mycket som jag ville.
Men jag har fått ta det lugnt.
Jag tycker om det som min lärare sa.

"Ta det lugnt med skolarbetet och kör igång med det när du känner dig redo, ta hand om din hälsa allra först".

Det är jävligt svårt, för hur dåligt jag än mått så har jag alltid kört skolarbete allra först, eller i alla fall försökt.
För det går ju inget annat.

Har du panikångest? Är du depressiv?
Jamen synd om dig då, skolan tillåter dig knappt att du får ha det.

Är du hemma en dag så missar du oerhört mycket som du faktiskt inte kan ta igen.

Men,jaja.
För tillfället är det väl oerhört bra om jag tänker efter, för jag och min kaospojke har förlovat oss.


Älskardigälskardigälskardig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0