Skol-ångest

Har så mycket att tänka på nu att min hjärna snart går i kras.
Förvisso har två av mina lärare sagt att det är okej att jag gör klart de skolarbeten när jag har kraft till det, men jag känner mig ändå stressad.
Har så mycket att tänka på nu att min hjärna snart går i kras.
Förvisso har två av mina lärare sagt att det är okej att jag gör klart de skolarbeten när jag har kraft till det, men jag känner mig ändå stressad.
Även alla andra saker jag måste hinna med att vara med på och göra.
Imorgon,måndag, har jag geografi-prov som jag skjutit upp två gånger. Jag har pluggat lite, men känner fortfarande att jag inte kommer klara av det. Får antagligen plugga imorgon strax innan provet.
På tisdag antar jag att jag måste ha gjort klart "provet" till religionskursen, som läraren förvisso sa att jag kunde göra när jag orkade. Men när orkar man egentligen?
Jag har även tid hos min psykolog kl.3, därefter måste jag ta ut min medicin som jag hoppas på har kommit då.
Måste även göra klart bokrecensionen (har läst ut boken,yay!) men den är så jävla krånglig.
Allt detta, plus mitt projektarbete som måste vara klar snart, jag har ingen aning om när, och det oroar mig.
Jag har egentligen ingen lust till det och jag har inte heller gjort loggboken till det som täcker en hel del av det betyget. Jag skall ha gjort 25 bilder, jag har gjort 5. Har även inte alla material till det, har inte heller pengar till att köpa nytt material, så ja,det suger.
Måste även söka till folkhögskolor, snarast, men jag kan inte göra något utan hjälp av SYO:n då han måste hjälpa mig att kunna skicka iväg betyg osv.
På fredag skall jag bio, har även problem när det gäller pengar kring detta.
Dagen efter fyller jag år, så ja, DÅ får jag ju pengar...
Antar att jag får plugga som fan den helgen.
Usch :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0