Mar. 16, 2013

Har tagit min sista medicin idag.
Jag kan inte köpa förrän jag får pengar den 25e.
Nästa vecka kommer bli kaos.
Men jag måste ändå försöka härda ut.

Venlafaxin har hjälpt mig jättemycket, både med min ångest och humörsvängningar.
Förut när jag glömt medicinen har allt bara fallit samman, och det har de i min närhet märkt också.
Jag vet hur jag är utan medicinen, och det är ingen vacker syn.

Jag är väldigt rädd att jag ska bli galen igen. Att jag ska höra röster och bli självdestruktiv.
Eller försöka ta livet av mig.
Eller bli inlagd.
Jag vill inte det, inte igen. Nog för att hade sällskap av min PK Star, men det var frustrerande att vara inlåst och veta att man inte har någon frihet alls.
Jag vill inte dit igen.
(fast det var ju tryggt. man behövde inte tänka på världen utanför. allt där inne var så okomplicerat.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0