Mar. 19, 2013

Allt är jobbigt just nu.
Allt.

Att gå till affären är jobbigt.
(alla människor)
Att gå ut med hunden är jobbigt.
Att duscha är jobbigt.
(min kropp är jobbig att se vad på)

Jag har isolerat mig lite.
Har varit hemma två dagar i rad nu.
Mamma är i Stockholm över dagen, det är lite skönt, då får jag vara själv, men det är läskigt, för då finns det ju liksom inga gränser vad jag kan göra, och jag vill inte gå över de gränserna.
Jag har legat i sängen nästan hela dagen och kollat på serier.
Jag orkar liksom inte något annat.
Men imorgon får jag min medicin för då får jag låna pengar av mamma, jag hoppas att detta bara beror på medicinen.
Att all ångest, alla självmordstankar och tankar på att skada mig bara beror på att jag inte tagit medicinen.
Jag har ingen ork att ringa jouren heller, för då vill de antagligen att jag ska åka in till Visby för möte, och jag klarar liksom inte av att sätta mig på bussen för det är ju liksom folk på bussen och jag klarar inte av folk.

Nej,jag stannar hemma och härdar ut detta så länge och försöker att inte göra något dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0